Vállaljuk gazdasági társaságok,
költségvetési szervek, önkormányzati hivatalok és intézményeik, továbbá
felszámolási és végelszámolási eljárás alatt lévő cégek iratállományának
szakszerű feldolgozását, rendezését a vonatkozó levéltári-, számviteli
törvénnyel és a kapcsolódó végrehajtási utasításokkal és miniszteri
rendeletekkel összhangban. Az iratrendezés során betartjuk a Magyar Országos
Levéltár által kiadott irányelveket és ajánlásokat illetve az adatvédelemre és
a személyiségi jogok védelmére vonatkozó jogszabályokat.
Iratrendezés
Az iratkezelés során a
vállalkozásoknál felhalmozódó, nagy mennyiségű iratanyag rendezése a
jogszabályok és a megrendelővel egyeztetett elvek szerint történik. Az
archiválás során számítógépes nyilvántartás készül, amely lehetővé teszi a
gyors visszakeresést és adatkinyerést az archivált dokumentumokból, amelyek
dossziéba, dobozba stb. kerülnek. Az iratkezelés végrehajtásával időt, pénzt és
igen értékes irodai helyet lehet nyerni. A tárolás során pedig folyamatosan
követhető a tárolt anyag korosodása és folyamatos selejtezéssel elkerülhető az
időbeli túltárolás. Biztosítjuk a levéltári kapcsolattartást és az iratanyagok
átadásának lebonyolítását is
Elektronikus
iratkezelés
A papír alapú tárolt
dokumentációkhoz számítógépen történő megőrzéséhez és az aktív iratanyag
eltárolásához kiváló lehetőség a dokumentumok digitalizálása. A papíralapú
tárolást már nem igénylő, de a vállalkozás által még megőrizni kívánt
információknak is praktikus tárolási módja. Nagyteljesítményű szkennerekkel
végezzük az iratkezelést és archiválást, és igény esetén biztosítjuk a
tárhelyet és az on-line hozzáférést is.
Szabályzat elkészítése
A hatályos szabályozás alapján elkészítjük az
iratkezelési szabályzatot és az irattári tervet, a vállalkozáshoz befutó és ott
keletkező dokumentumok és adatok kezelésére és tárolására vonatkozóan egyaránt.