• Adminisztrációs feladatok folyamatos ellátása

      Képviselet az adóhatóság előtt

      Éves költségterv, éves beszámoló elkészítése.

      Társasház tulajdonában lévő helység bérbeadásával kapcsolatos intézkedések megtétele, a bérbeadás bonyolítása.

      Szerződéskötések( vállalkozói, szolgáltatói)

      Az épület üzemeltetése és karbantartása érdekében szükséges intézkedések megtétele:

      Üzemeltetés: Közüzemi számlák jóváhagyása és kiegyenlítése, szolgáltatókkal való kapcsolattartás és a tevékenységük ellenőrzése.

      Számlák, bankszámlák, bizonylatok, könyvelése, beszámolók, bevallások készítése, költségek tervezése, elszámolása.

      Karbantartás: javítások, hibaelhárítások, előírt hatósági ellenőrzések (kémények, lift, érintésvédelem stb.) megszervezése, lebonyolítása.

 

  • Közgyűlési feladatok ellátása

      Közgyűlés összehívása, lebonyolítása, jegyzőkönyvek elkészítése.

      Közgyűlés határozatainak előkészítése és végrehajtása a társasházakról szóló jogszabályok az Alapító Okirat és az SZMSZ szerint, a Társasházi Határozatok könyvének vezetése.

      Tulajdonoskénti nyilvántartás vezetése a közös költség befizetéséről, hátralékos  felszólítás megállapodás szerint.